Oranjeloop

De oranjeloop voor kinderen staat weer op het programma! Alle kinderen t/m 12 jaar kunnen zich opgeven voor deze sportieve activiteit op Koningsdag! Het startsein wordt gegeven op de Kade van Piershil  en de route loopt langs het Piershilse Bos. Wie weet loop jij wel als aller eerste onder de finishboog door! Alle deelnemers krijgen na afloop een ijsje en een medaille tijdens de prijsuitreiking. De winnaars van de oranjeloop (jongens én meisjes!) een mooie beker.

Nieuw dit jaar is de prestatieloop van 500 meter. Deze loop is voor alle kinderen die 1km te ver vinden. Alle deelnemers krijgen een medaille en een ijsje!

Prestatieloop 500m
Leeftijd: voor alle kinderen die 1km te ver vinden.
Prijs: medaille en een ijsje
Coach: toegestaan

Oranjeloop 1km
Leeftijd: 5 t/m 8 jaar
Prijs: Medaille, ijsje en een beker voor nummer 1,2 en 3 voor jongens en een beker voor nummer 1,2 en 3 meisjes.
Coach: toegestaan

Oranjeloop 2km
Leeftijd: 5 t/m 12 jaar
Coach: niet toegestaan

Tijden
Start Prestatieloop: 12:00 uur
Start Oranjeloop 1km: 12.15 uur
Start Oranjeloop 2km: 12.30 uur
Prijsuitreiking Oranjeloop: 12.50 uur op de Kade

Inschrijven
Deelname aan de prestatieloop en de oranjeloop is gratis voor leden. Niet-leden betalen € 2,50 (voldoen bij aanvang). Inschrijven is zéér gewenst via onderstaand formulier.

Veel succes allemaal!